پارچه برزنت متری چنده
نوشته شده توسط : jahanberezent

 پارچه برزنت

پارچه برزنت متری چنده

 

 پارچه برزنت متری در مجموعه ی جهان برزنت در رنگبندی، طرح و اندازه های مختلف به فروش می رسد. این پارچه ها دارای قابلیت چاپ با کیفیت بالا می باشند. کیفیت در پارچه های برزنتی به گونه ای است، که در برابر بادهای شدید، باران های سیل آسا و آفتاب های سوزناک از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند. اغلب پارچه های برزنتی دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبت می باشند و در برابر مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. متریال و الیاف به کار برده شده در پارچه های برزنتی تعیین کننده ی جنس، کیفیت، دوام و ماندگاری پارچه های برزنتی می باشند. یکی از عمده دلایلی که سبب تغییر قیمت در پارچه برزنت متری می شود، میزان و درصد استفاده از الیاف های مختلف می باشد. الیاف پارچه های برزنتی در دو نوع مصنوعی و طبیعی موجود می باشند. 
الیاف مصنوعی با استفاده از پارچه های برزنتی پلی استر و الیاف طبیعی با استفاده از نخ های پنبه قابل تولید هستند. به طبع هر چقدر میزان و درصد استفاده از الیاف طبیعی با نخ های پنبه بیشتر باشد، پارچه برزنت متری با قیمت بالاتری به فروش می رسد. گروه تولیدی جهان برزنت با رعایت استانداردهای موجود انواع پارچه های برزنت را با کیفیت بالا تولید می کند. 
پارچه برزنت متری با متراژ و ابعاد متفاوت در تولیدی جهان برزنت با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رسد. جهت اطلاع از لیست قیمت انواع برزنت متری با شماره های  ۰۲۱۶۵۲۴۴۳۷۰   |    ۰۹۱۲۵۶۹۶۳۹۵ تماس حاصل فرمایید. 





:: برچسب‌ها: پارچه برزنت، پارچه برزنت متری چنده ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: